Wednesday, December 16, 2009

finally...there he is!!

not my Mr. Rite. of course not!haha.fren of mine...a gud listener to me. especially bab2 kerja. sgt sempoi. boleh dibawak berbincang. boleh bercerita. keslumberan die tu makes he so sexy u ols. hehe. he used to call me 'bibik yg cumel' tat kala L mengomel pd dia perihal rutin harian yg sgt memenatkan kan.huh!! die buat segala penat tu hilang.hehe. bro, now i noe why people like u so much. wutever...~

tp, becoz of him la i found her! dat..urmm wut shud i call her ekh.. a gurl or a bitch.huhu. a gurl la kan...she remind me to my past. urggh!! its really killin me. untung ade sis T, sha n lurvely kak zie tyme tu. kalo tidak, mungkin saje hati ni akan buat keputusan yg di luar jangkaan. its ok L. as sha said..pandang ke belakang untuk melangkah ke depan! lurve each n everyone of u princesses. really2 lurve u.

0 comments:

Post a Comment