Thursday, April 7, 2011

The same player, with different fields

It is me. Reflecting to myself. Kalau zaman muda bergetah dulu, as an athlete, padang botak kt UiTM Arau tu la jd tempat hit bola hockey and bola golf. N now, no more. Dah xde padang botak lg untuk L hit bola-bola tu sume. Lagi jauh bola tu pergi, lagi puas rasa hati ni. Yg tinggal Padang Utara, PJ. Motif?!!~ ahahaha.

P/s : [Pn. Fauziah..tolonglah take note mende ni. Lame dah kot kite ni bersara dr aktiviti yg sangat berfaedah tu. Bile nak g lg ekh?]

“ success is 1% of skill, 99% of luck!”

-x ingat ape name cite ni. Tp ade siar kt AXN la. Rocky blue kot! ;)

Padang yg ade skang ni, padang BEN. Yup. Bachelor in English. New field but with the same old player. Xde la ‘old’ sgt. Consider remaja purba la neh. XD

To be as the best athlete, all the thing that I have to do is, PERFECT PRACTICE. PERFECT SKILL. PERFECT TECHNIQUES. Plus, PERFECT TIME.

So, I have to apply the same strategy to achieve my goal. 1st or at least 2.1. just take it or leave it. With my all capacity and credibility, all I need to do is believe in myself. Just say no to impossible.

Hidup sentiasa ada pilihan. To be better or vice versa. So, pilihlah! Esok-esok, bukan ade org yg nak tolong tuang beras dalam periuk nasi kite ekh? Kite jugak yg merengkek sakit2 badan nak cari secupak beras tu kang. So, ape diharap pd yg xleh harap? Hehehe.

‘Life is about learnt. Love is about patient. Love your life is about to learnt with patient...’

-noorDzaikhamis: 2011

0 comments:

Post a Comment