Friday, June 10, 2011

- sarang tebuan jangan sekali2 dijolok

rezeki jgn ditolak. musuh jangan dicari. biar pun pepatah lama, tapi masih lagi boleh diguna pakai sampai ke zaman sekarang ni.




hye darls...~ how's ur day? hope everything will be fine. few things to update. *happy*

first, keputusan asrama dah keluar. ALHAMDULILLAH. not to declare my room's number yet. ade few thing nk kena setel. hehehe. dah selesai nti L update lg ok.

second, L nak update keputusan PERTANDINGAN BERBALAS PANTUN. maksud L pasal kes yg L story dlm update yg lepas tu la. untuk mendapatkan keputusan yg tidak berat sebelah, dengan sukarelanya L menjemput seorg lagi peserta untuk menjelaskan lagi keadaan yg semakin bersimpul-simpul. pantun bersambut uol. JEMPUT BACA uols...~:

sory beb..
aku pon x tao ape dia nak
aku pon x tao dia ym ko hari2..
kalo dia tya mcm2 lg psl aku..
ckp la "kalo ko xnk, aku amek balik"
beb...
aku pon mmg dh x kesah psl blog tu
tp dia tgh xde kje, maen google2 nma aku..
t'jmpa blog tu...bukn aku yg sruh dia ckp kt ko mntk dlt kn blog tu...
aku mntk maaf la bg pihak dia


yg benar,
alamatemailsitunang :)

DAH JELAS KAN?!

yg ni pulak..tell me the real 'good' side of her :)

mula2 : 'tunangan sy tu mak ayah die alim...'
lepas tu : 'pd sy la..x baik mengaibkan org..'
skrg ni : 'sy da btaw da kt tunang sy awk ni siape sebenarnye. pasal blog awk...xyah la nk pura2 baik..'

my note : wow. only in the 3rd story u showed me the true color of ur skin. perghhh!. memang mcm 'gud-gud' sgtlah perangai ko!

so, L anggap pertandingan berbalas pantun ni dah selesai. sape menang, sape kalah..yg tu biarlah uol yg menilai. ok darls..? bonne nuit. mwahhhh!!~

p/s: SINGA YANG SEDANG BERADU, JANGAN DIGANGGU. zZzzzZ...~

4 comments:

arieza said...

aku amik balik lah... ahahaha

L said...

hamik!!!!

Mama Irfan said...

amek je balik...akk sokong....200%

L said...

babe, kak adila suh amik. hahahahahampeh! :D

Post a Comment