Tuesday, January 31, 2012

- SIFE UniSZA

hari kedua L bertemu tangga kt McD. pg td Moja from SIFE Malaysia dah confirmkan and they all akan dtg ke UniSZA. and, he asked me to make a confirmation with Kak Sara also from SIFE Malaysia. ouh! berbunga2 hati ni bila dapat confirmation dr kak Sara. then, dapat pulak confirmation dr Mr. Hafiz tuk jd F.A. ouh! lebih2 la berbunga riang hati ni. :D

insyaAllah malam esok L akan ke Terengganu. Jumaat malam akan balik ke KL. ke terengganu dengan seribu satu perancangan. may ALLAH make it easier for me. Amin. :)

malam td, L mintak belas ehsan dr my bff - Babe tuk hubby die buat design batch SIFE UniSZA. dapat mlm tu jugak!!!!! ouch. it really awesome!!! :)
taraaaaa..~! here is the badge. mlm ni nak plan strategy organisasi plak. hurmmm. letihnye! =_='. ni pun dah mengantuk sgt! sabo jek la. da la try nak beli tix flight x dpt2. bengongnye maybank neh. *gggrrrrrrrrrrrrrrrr*

emergency call from mummy. kena beli tiket bus sendiri pulak. adoiii. nasib baik x shopping lg. dont like!!!! :( :P

ok. dah penat! Ya Allah, kurniakanlah aku team-player yg terbaik untuk aku bekerjasama ya Allah. bantulah aku. bimbinglah aku. mudahkanlah segala kesulitan aku. amin!

all right. be safe darlings. je'taime. calins et baisers. Mwaahhhhhh!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- LA FIN <3

0 comments:

Post a Comment