Friday, March 23, 2012

- orang baru :)

: : arif danial ismail : :
taraaa..~ Morning!!! saja nak introduce org baru dalam family L. sangatsangatsangatsangat manja hokayh!!! perlu selalu didodoi. bf kena 1 jam. wajib. kalau kurang dr 1 jam, beliau akan jd jam loceng tuk ibu beliau. perghhh!! 

L sempat tgk pun brape kali jek. sbb most of time memerap kt rumah so mmg x berkesempatan nk menziarahi org baru ni lah. sekarang dah sebulan dah pun usia Danial. terus membesar bagaai johan ok. be a good son to ur mum and dad. amin.

perjalanan untuk berubah bukan semudah - 'Ok, mulai esok aku akan berubah.' tidak semudah itu. ada sahaja dugaan yg datang. hurmmm.
Ya ALLAH, berikanlah aku ujian yg mampu untuk aku lalui. aku insan yg saaaaaangat kerdil. saaaaangat lemah. namun, aku akan berusaha untuk mencari hidayahMu. bantulah aku ya Allah. kepada Engkau aku bermohon dan hanya kepada Engkau aku mengadu, Tuhan yg Maha Mengetahui lagi Maha Mendengar. Amin!

ok. happy Friday darlings. be safe. in another two weeks, ade surprise. just wait and see ok. be good. iloveyou. Mwahhhh..~
---------------------------------------------------------------------------------------------------- LA FIN <3

0 comments:

Post a Comment