Tuesday, July 3, 2012

- VIP

tiba-tiba je rasa tu dtg. rasa yg buat L rasa L perlukan org2 yg L sayang ada dgn L skrg ni. hang out. share stories. share foods. share laughs and joys. hurmmmm..~!

tu la. lain kali jgn nak perasan mcm wanita besi sgt ekh? hahaha. few days left. then, it will be the day. sebelum ni, L x kisah pun kalau xde VIP-VIP ni time hari-hari penting L. tiba-tiba pulak kali ni L rase mcm, kan best kalau diorg ade. :'(

baru kali ni L paham kenapa org-org yg dianggap VIP dlm hidup org lain 'diwajibkan' hadir untuk sesebuah majlis; ie. majlis perkahwinan. memang, rasanya lain. just like what my bf told me - 'this is my first time I handle event like this. bila org dari jauh sanggup dtg semata-mata untuk majlis kita, i feel berbesar hati sgt...' yes. only now i understand. how i wish these VIPs could come on my big day. hurm.

syaratnya, kita sendiri pun kena la bersungguh-sungguh menjemput para VIP ni dtg.. kan?

conflicts? normal. conflicts and women? lagilah normal. whenever i had this situation, she will be there to help me. my sister and babe. i feel bless to help them around. Thank you for your plan Ya Rabb. i don't expect too much. at least, i have people that i can trust the most when i am so down.
: : Mr. Google : :

0 comments:

Post a Comment