Sunday, February 23, 2014

- blocking me?

Assalamualaikum.

i am more than happy to know that you are blocking me from tracing you. Babe, kau takut dengan bayang2 kau sendiri sebenarnye kan? kau tak boleh terima hakikat yg kau kalah kan? Kesian. btw, thanks for blocking me ya. u may talk anything bad about me but i am sorry to say that all the things u know about me was just my sweet name. and, you think you are in a very perfect post to talk something about me? think!

someone feels unsecured when she knows i am still in a relationship with his ex-bf.*haha! pun kesian. your ex was my ex babe. we were together for a year. and you - for two months? then, tapayah nak menggelabah claim "hakcipta terpelihara" sangat. tak perlu. *loser!

terhegeh-hegeh kau dibuatnya. *ishh!

entah. you remind me to someone. i used to be in this circumstances before and finally i chose to back-off. not because i was weak but i deserve someone far better than him. bertepuk sebelah tangan mana nak berbunyi. kalau die tak melayan mana nak jadi pun kan? but, one thing yg kau kena tahu - yg tgh melayan dan dilayan ni single and available. dahtu, yg kau susah hati sgt tu kenapa?

jujur. i really have no intention to talk something bad about you because i dont really know you. u follow me on my ig to stalk ur ex-bf. kau memang sakit otak kan? *hehe! malas nak cite kisah sedih hidup kau sebenarnya. sbb kau nampak mcm bahaya tp hakikatnya kau takde apa2 pun except ur cheap bitchy look. kesiankan diri sendiri dulu. boleh?

well, all the best for your fight babe. kalau kau hebat, die akan tunduk juga pd kau. itu je. and, kalau kau berjaya tundukkan dia pun, i have nothing to lose. selamat menghadap ya.

ikhlas,
silent observer

0 comments:

Post a Comment