Sunday, February 17, 2013

- my beloved boo

wake up early in the morning already part of my routine now. cehh! patut dulu2 lg kan. ni dah lewat senja baru nak belajar biasa bangun pagi. kahhhh! xpe. Allah tengok usaha. *wink!

ok. again. wake up early in the morning already part of my routine now. unlike other days, today's morning was different from other mornings. kinda blur when i read bbm text from my boo that said - "boo tgk syg lain skrg"

my expression - eh? bakpe pulop? *haihh! ok. masalah jiwa dtg mengetuk pintu hati. kahhh! very dont like. actually memang L pun terasa mcm ade something yg missing. puas pujuk hati. puas mengadu pada Dia. cuma L x sebut je dgn my boo. alih2 my boo pulak yg sebut. tapi.. apa yg kurang ekh? ape yg hilang? cause L rase semua ok je. kinda... err. perfect. *really?!

eh. tentu2 la L x senang duduk kan. hurm. i need to know ape yg boo rase lain. TAPI... sampai la ni x bangkit lagi. ni mmg spesis bom meletup sebelah telinga pun buat x tahu. tu la. tido lepas subuh lagi. *grrr! ok L. tenang. jgn panik. jgn serabut. it just a test for ur relationship. ok? kahhhh! pandai x pujuk hati sendiri? *wink!

Boo, say if u read this. I want you to know that I love u with all my heart only because of Allah. If Allah has other better plan for both of us, I cant stop it. All I know I've try my best and I'm keep praying for both of us. Kinda shame to say that I love u so much because I love my dad more than I love u. *fact! #eh.

ok. dah. doakan we all baik2 je ok? boleh? thanks you readers. je'taime. aurevoir.

0 comments:

Post a Comment