Wednesday, February 9, 2011

- ek eh?!

x pnah2 L amik taw pasal mails yg ade dlm spam sbb kebanyakkannye notification dr FB and Tagged tp sat2 td terperasan kt 1 notification ni :

Puteri Aduka also commented on Mohd Badhrul Nizan's photo.

Puteri wrote:
"papa g ane nie..."

erk? papa..? haik?! sejak bile pulak ekh? check tarikh ekh : 9/2/11 [omg!!]

thousands of questions now in my head. of course. sape pulak la Puteri Aduka ni kan? view profile jap!! naahh. it reveals more. wow wee..~ junior juice!! ok. fine. definitely. hehe. tah hape L merepek nih.

sneak preview :

1. gambar Puteri Aduka tu siap tagging name beliau lg ekh?! amvoiiii. L pun x pnah dpt peluang tu.

2. dulu, kalo L post anything kt FB beliau, sure kena delete. mmg xkan ade kesan. skrg ni..secara terang2 tinggalkan kesan tu uol. siap bercintan-cintun lg. beliau pun relax jek. xde nak meggelabah itik nak delete2 post tu. alahai. ape la nasib badan. hahaha.

3. a trace from Puteri Aduka's profile :
bosannye....... sape nak teman nie.....

4. a trace from his profile :
what you thing... ha.... toing2...


5. ewah! mesra sangat deyol berjual beli pantun. jadi, tiada apa yg perlu untuk L tarik lg. melainkan tarik diri. ;)


dengan ini saya Drop Dead Diva L dengan rela hati melepaskan segala kenangan saya bersama beliau yg saya pernah anggap sebagai teman lelaki saya. jawapan saya muktamad. semoga berbahagia untuk beliau.

0 comments:

Post a Comment