Friday, February 25, 2011

- jumpe sudah!!! yeayyy me ;)

terjawabnya segala persoalan yg ade jek kadang2 x bg salam dengan selumber melintas kt dalam otak ni. hrftt!!~ terase penat gak la. hehehe. L ckap pasal sorg kawan lama. ade. L pnah mentioned name die sebelum ni. tp beliau ni dah lame hilang pun. sampai kan tertanye2 jugak member yg lain pasal beliau yg sorg ni. hari ini, semua dah dapat jawapan tu. beliau sihat. Alhamdulillah. beliau ok. so ok la. L harap die bertambah-tambah bahagia. Amin.

untuk beliau,
"saya doakan awak dr jauh awak. mungkin saya pernah buat awak terasa hati. tp, cara kita berbeza. xpe. awak tahu ape yang terbaik untuk awak kan. yg penting, awak pernah jd 'bahu' tempat tumpahkan air mata saya. awak mmg kawan yg baik. antara yg terbaik yg pernah saya kenal.awak jaga diri baik2 k. saya tetap sayangkan awak. sungguh!"

0 comments:

Post a Comment