Thursday, March 28, 2013

- gila kentang kena buli dgn MH

Assalamualaikum. hye readers. gila kentang tergolek2 kena buli dengan MH. *pergh! speechless lah. *ahah! somebody ruined my mood today. Ya Rabb.

TAPI, MH jugaklah yg memahami. *kahh! pernah rase kena buli? pernah x korg kena berdiri dekat balcony and jerit kuat2? pernah korg menghadap dinding bilik sebelah and jerit kuat2? baguslah kalau pernah. so maksudnye korg paham perasaan L bila kena buli mcm tu. *hehh!

L : boo nak tahu x.. [mengadu. merungut]
boo : [silent all the time L mengadu cerita. adeh!]
L : ok.. sekian. dah.
boo : boo tahu sayang marah. sbb tu boo diam je.
L : huh?! [what!]
boo : sayang kt mane ni?
L : bilik la..
boo : cuba sayang berdiri kt balcony bilik sayang.
L : huh? kenapa?!
b oo: berdiri je la..
L : ok... dah!
boo : sekarang boo nak dengar sayang jerit kuat2.. 'saya cintakan Mohd Hafiz..!'
L : huh? xnak. xnak. xnak!! [terlompat2 dahhh!!!]
boo: jerit sekarang. boo nak dengar! cepattt!!
L : what?! ha laaa... boo. xde mood la. xnak.
boo : cepattt! boo nak dengar.
L: alaaa... [jerit!] Saya sayang Mohd Hafiz!!
boo : bukan sayang. cinta. xkuat punnn... kuat lg.
L : SAYA CINTAKAN MOHD HAFIZ!
boo : keh keh keh.
L : teruk sangat! eiiiiiii.
boo : ok.. sekarang jerit... 'saya sayangkan Mohd Hafiz..'
L : haaaa.. xnaklahhh.
boo : cepat..!!
L : huwaaaaaa. boo ni teruk lah. i hate u! benci.
boo : cepattt...!
L : hrrmmm!! [tarik napas!] ahahah. xboleh laaa..
boo : cepatlahhhh.
L : ok! SAYA SAYANGKAN MOHD HAFIZ!!
boo : hahahaha.
L : ergghhh. ngengade!
boo : ok. sekarang berdiri mengadap dinding bilik sebelah.
L : huh?!! kenapa...
boo : ketuk2 dinding. boo nak dengar.
L : ketukk. ketukkk. [jujur jek!!!]
boo : ok. sekarang boo nak dengar 'saya benci jiran saya..'
L : ahahahahaha. xnakkk!!!  i x kenallah jiran sebelah. nti die ckap ape pulak..
boo : ok. ok. tukar. ape ekh..?
L : boo jahat lahh..! =..=
boo : ok. cakap 'saya seorang yg cuai..'
L : what?! ahahahahahahaha. gila ekh?!!
boo : cepatttt!!!
L : ahahaha. xnakkk!
boo : melawan ekh..?!!
L : mane ade.. ok. SAYA SEORANG YG CUAI!!
boo : 'saya akan terima apa sahaja hukuman..'
L : ahah. ok. SAYA AKAN TERIMA APA SAHAJA HUKUMAN
boo : 'walaupun bf saya merajuk sebulan..'
L : urk..?! xnak ahhh. xnak. xnak. xnak.
boo : xpe. mlm ni boo nak call sayang. boo nak dengar sayang ckp kt ikin plak..
L : ahahahaha. gile terukk..
boo : jangan nak buat2 tdo bagai. kalau boo call sayang x jawab.. boo xkan call sampai bile2.
L : akhhhh! ok. x buat2 tdo. tp tertdo.
boo : jgn nak ngade2 ekh..
L : ok!!!!

hurmmm. he made my day better. that's why i love him. *nampak?! okbye. ahahah.


2 comments:

Anonymous said...

Padan muka.....tu bru sikit...tggu ekin blik ˚☺k˚̮....hahahahaha...SAYA SAYANG CINTAKAN NOORDZAIKHA SANGAT2.....

L said...

wuwuwuwuwu. T_T. i'm touched. saya sayang Mohd Hafiz jugak!

Post a Comment