Sunday, January 27, 2013

- ratuku

ewah. hahahahha. tajuk entri ke main lagi. but that title has nothing to do with anything. it just a title.

: : kalimah Allah di langit. SubhanAllah : :


: : early Saturday morning at UniSZA : :

: : pandangan dekat : :


: : siapa yg pernah sampai Kuala Terengganu, sure tahu pasal bukit ni : :

: : the back of the letters. oyeah! : :

: : spesis periuk kera yg ada kt atas Bukit Besar : :

: : view from on top of Bukit Besar. awesome! : :



: : another view : :


: : Musuh Nobita : :


: : awesome saturday at Kuala Terengganu : :

: : siapa yg sampai kt atas je yg boleh tgk view ni live : :

: : another shot for view : :

: : ada pak guard ok. L just terfikir cemane la pakcik ni naik atas atas. xkan jogging hari2 kan? haish : :

: : apa yang ada kt atas : :

: : menyulam kasih. fenomena yg biasa. baik muslim dan bukan muslim. *sigh! : :

: : another laluan turun. turun ke mana L x sure : :





: : pakcik2 ni pun mampu nak sampai atas ok. ade tu siap jogging lg. slumber jek. phewww! : :

: : laluan turun dan naik : :

: : close up from the top : :

: : grafiti. kot lah! ke main penuh sepanjang divider tuh. : :

: : laluan yang ada : :

: : sunrise view from my room : :

well, 10 days with less productive activity except on last Saturday I went to Bukit Besar for hiking. the difference was for this time I hiked the hill for twice. wohooo..~! x percaya sebenarnya. but like I used to tell u guys before its all about your mind set. :)

L bajet L la org paling awal nak memanjat Bukit Besar tu kan.. 8.30 pagi dah sampai. alih2... nahhh! ke main ramai lagi hari Sabtu tu. oyeah. serius. penuh. taman rekreasi yg bertentangan dgn Bukit Besar tu lagi le. siap ade senamrobik u ols.awesome kan org terengganu? actually kt stadium gong badak yg L selalu jogging tu pun pepagi lagi dah ramai org. phewwww!

apa beza rasa daki bukit dan jogging? kalau daki bukit kaki L x sesakit L jogging walaupun L daki bukit utk 2 kali. kalau jogging sgt la terasa ok. even nak solat pun kadang2 kena dibantu oleh kerusi. Alhamdulillah. masih mampu untuk berdiri menunaikan solat. cuma lutut belah kiri terasa sakit kesan hentakan jatuh time main bola jaring dulu. xnak berurut. degil kan? *ngeh!

February will come in another few days. and my schedule for February already full. cewah. hehehe. first I need to attend Nisa's wed at Tanjung Sedili. second I will have a performance for PABM at PICC. sadly to tell only 5 of us have a chance to participate. not all 13. but I think I know who will i choose. *biggrin!

i dont even know my current weight since I am so scare to step on the weight scale. BUT! I tell u what. i feel a bit loose while wearing my old pants and blouse. proud of myself. At the moment I have to change my exercise schedule. Instead of having it at the evening I will do it in the morning. wish me luck k. got to go. love, love.

0 comments:

Post a Comment